Välkommen att titta in hos mig !

♥Välkommen in hos mig, om du önskar kontakta mig maila mig på sararanta@gmail.com

måndag 17 januari 2011

Måndag diary

Idag har vi en hemmadag, stackars lilla hjärtat har varit sjuk i helgen och är helt slut så vi tar det lugnt idag och hoppas att det är bättre till i morgon. Just nu ligger vi och tittar på barn-TV i sovrummet och har det bara bra. Det blir ju lite tid att surfa runt och planera mina ständiga projekt att göra om i huset. Just nu vill jag bara ha vita och silvriga detaljer med inslag av svart och rött.

En sådan här kandelaber skulle passa perfekt i vår salong, tyvärr var den slut.... Får leta vidare......


Bild: carlssoninterior.se



Kramiz

2 kommentarer:

  1. Så fin blogg gumman! Vad duktig du är.
    Tack än en gång för supergod lunch. Du är bäst i världen på att plocka ihop allt möjligt gott;). Om ni är hemma idag kan ni väl komma förbi, Amelia har astma så vi är hemma. Annars får du ha en toppendag. Kramar

    SvaraRadera
  2. Tack snälla rara du, det var kanonroligt att ha dig här, men blir ju så sällan. Längtar grymt till fredag till sushin!!

    Kramiz

    SvaraRadera