Välkommen att titta in hos mig !

♥Välkommen in hos mig, om du önskar kontakta mig maila mig på sararanta@gmail.com

söndag 30 januari 2011

Söndag diary

Den här helgen har dragit förbi med en rasande fart. Lille Elliot är fortfarande sjuk, hostar och snörvlar. Får se i morgon om han är pigg eller om det blir en VAB-dag.

Igår hade jag ett stryrketräningspass med att skotta snö, har inte sett sådana mängder på år och dar. Snön från taket rasade igår och var en hög i höjd med mitten av garageporten, usch och tvi vad jobbigt det var. Tur att min snälla pappa kom och hjälpte mig, det tog hela hela eftermiddagen för att få bort från garageuppfarten och taket ovanför uteplatsen drog vi också av, annars hade det nog rasat för snömängden där var hur mycket som helst!!! :).

Denna söndag har vi inte gjort någonting, bara slappat och sett på film. Och sett Solsida förstås, det är ju söndagens höjdpunkt.

Har påbörjat en ny smyckeskreation men det kommer nog att ta lite tid men snart kommer den att synas här.

Lite tips från HM så här på kvällskvisten, vet inte riktigt om det skulle passa mig, men lite sugen bli jag......




Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar