Välkommen att titta in hos mig !

♥Välkommen in hos mig, om du önskar kontakta mig maila mig på sararanta@gmail.com

söndag 20 februari 2011

Lördagshopping

Igår förmiddag åkte vi iväg in till stan för att boka av vår utlandsresa i september, det har kommit emellan en utbygggnad av vårt garage och man får väl prioritera......

Jag sprang in på Lindex och hittade två par jeans, ett par stupisar och ett par med boot cut, det blir perfekt, ekar i min garderob efter byxor just nu och mycket snyggt fanns det! Även lille E fick lite grejor, ny vagn, ploggbil och en kub, ni vet en sån där 80-tals pryl som ska vrida på tills man får lika färg på alla sidor. Perfekt leksak och funkar än idag! :)

Kramiz ♥

Lindex Shop Online - Jeans






Lindex Shop Online - Jeans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar