Välkommen att titta in hos mig !

♥Välkommen in hos mig, om du önskar kontakta mig maila mig på sararanta@gmail.com

söndag 13 februari 2011

Söndag diary

Nu har tiden gått så fort igen att jag inte hunnit med min sida...... Under veckan som gått har det varit fullt upp som vanligt. Jobbat mest hela tiden och mycket, har så svårt att låta saker ligga och tror aboslut att jag måste göra allt på en gång. Ett halsband har det blivit gjort som måste fotas, skulle verkligen behöva det där fototältet det blir verkligen inte bra bilder när försöker sig på att fota glittret :).

I fredags var vi på fin fin middag hos raringens systrar Jane och Anja och deras trevliga karlar, också barnen förstås. Själva så hade vi barnvakt. Igår hämtade jag hem småkillarna hit och hade mysigt. Men mycket bus i det i småbena!!! Nu ska vi göra frukost........


Kramiz ♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar