Välkommen att titta in hos mig !

♥Välkommen in hos mig, om du önskar kontakta mig maila mig på sararanta@gmail.com

söndag 27 februari 2011

Söndag diary

Ååååå vad tiden går fort, nu blev det en helg-dagbok igen!!! Denna vecka har det varit späckat schema som vanligt. Jobbat och jobbat och planerat för världens bästa 3 års kalas. Det blev jättelyckat och härligt kalas med 7 små kompisar och deras underbara föräldrar.

Tyvärr så hände en hemsk olycka, lilla älskade Molly blev påkörd så vi hade storasyster Amelia här som förgyllde vår tillvaro och vi var så oroliga för lilla skadade knyttet men nu är hon hemma och mår ganska ok men ska vila i veckan. Mitt upp i allt elände så blev det ett jätteroligt kalas och det var så kul att rå om Amelia i dagarna två. Vi har tittat på Tingeling, gjort halsband och shoppat förstås!! :)

♥♥♥Kramiz♥♥♥


2 kommentarer:

  1. Tack tack och tusen tack för all hjälp! Vi är glada att ha er till hands. Vilken fin tårta Elliot fick. superfin, säkert jättegod oxå. Hoppas att du/ni får en jättebra dag. Vi skall ta en promenad ute. Vi har just köpt två filmer via CDON, ska nog fara och hyra lite film oxå. Känns som om man kan köpa världen till Molly och ändå känns de som en spottstyver. Kram på er!

    SvaraRadera
  2. Det var bara roligt att kunna hjälpa till och har dom gärna snart igen. Jag fick feber idag så nu är jag hemma, sjuk och hängig! :(

    Kramiz

    SvaraRadera