Välkommen att titta in hos mig !

♥Välkommen in hos mig, om du önskar kontakta mig maila mig på sararanta@gmail.com

torsdag 3 februari 2011

Torsdag diary

Nu är det sjukdomar här hemma. Fick hämta hem lilleman idag igen så det blev inte många timmar på jobbet. Feber och ingen aptit, stackars liten. Han ville absolut inte på dagis men jag tänkte att han kanske var trött så jag tog en senare buss idag och var hemma och tog det lugnt i morse. Jag borde ju ha förstått att han inte var pigg. Som tur var kom raringen och hämtade mig på jobbet så jag var på dagis snabbt. Tur var väl det för det är närmare snöstorm ute! :)

Vi svängde förbi butiken och köpte, sockerdricka, dillchips, smågodis till mamma och grodbakelser innan vi kom hem. Nu blir det äta-vad-som-slinker-ned som gäller. Huvudsaken är att han får i sig lite kalorier. 

Har tagit med mig jobb hem så i morgon blir jobb hemma till att börja med i alla fall. Om lilla E är piggare i morgon får han följa med jobbet annars.

Nu blir det röjning av barnrum, fika, laga middag och pyssla med mitt halsband ikväll.

Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar