Välkommen att titta in hos mig !

♥Välkommen in hos mig, om du önskar kontakta mig maila mig på sararanta@gmail.com

lördag 26 mars 2011

Lördag diary

Idag vaknade jag före tuppen vill jag lova, 04,30 fast det är lördag och man ska sova ut!! Ja någon sjusovare är jag inte i alla fall!!

Håller på att ladda inför en riktig tjejdag på stan med bästa Vera. Vi börjar med frukost och sedan ska vi ha kul med shoppande, kaffe o mycket snack....

I morgon är det bloppis på Creative Lounge i vår underbara stad som jag absolut har tänkt ta mig iväg på och det ska bli spännande och se vilka fynd jag kan göra!

Sedan måste jag ut en tur på skidor med kära Anna, undrar bara hur jag ska hinna med allt i helgen och den kommer förmodligen som vanligt att bara susa förbi....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar