Välkommen att titta in hos mig !

♥Välkommen in hos mig, om du önskar kontakta mig maila mig på sararanta@gmail.com

tisdag 1 mars 2011

Tisdag diary

Tisdag......Härliga tisdag...eller....inte.....Jag är hemma och är risig. Fick gå hem från jobbet igår med huvudvärk och feber så idag är det en sjukdag. Usch jag hatar att vara sjuk, jag har alltid så mycket spring i bena. Har så mycket jag vill pyssla och plocka med hela tiden men så lite ork just nu. Men jag ser framemot att data pärltjejorna på onsdag och sedan ska bästa Vera ta mig på konstert med Sissel Kyrkjebö på torsdag och det ska blir så roligt och jag riktigt längtar, det är år och dar sedan jag var på konsert. Sist var när vi var på opera när jag var höggravid och vi fick gå hem tidigare för jag kunde knappt sitta!!!:).

Tack kära du för att jag får följa med!!! :)


♥♥♥ Kramiz ♥♥♥




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar