Välkommen att titta in hos mig !

♥Välkommen in hos mig, om du önskar kontakta mig maila mig på sararanta@gmail.com

lördag 9 april 2011

Lördag diary

Verkar hålla mig till lördagar att uppdatera min sida............:) Nu börjar vi pigga upp oss igen efter en mängd förkylningar och magsjuka för hela familjen. Men tror också att vårtröttheten har tagit ett famntag om vårt hus, men nu hoppas vi på bättre tider och hoppas att sommar o sol snart är i antågande.

Förra helgen möblerade jag om på Elliots rum och fick köpa en ikea-hylla (lack) från rara arbetskollegan Annelie billigt och även hade sedan tidigare fått en barn-bokhylla av Veronica. Så efter lite omrockad av möbler så blev det ett riktigt fint barnrum med en tillräckligt stor lekyta. Nu fattas bara lite ny färg på väggarna så blir rummet som nytt, men det får bli senare i vår.

Vårt stora projekt just nu är att garaget ska breddas och byggas ut. Så inför det måste vinden tömmas och det blir ju skoj, det är nog en hel del skrot där. Fast det blir skönt att röja ur och gå igenom, bara barnkläderna är hur mycket som helst.

Kramiz♥♥♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar