Välkommen att titta in hos mig !

♥Välkommen in hos mig, om du önskar kontakta mig maila mig på sararanta@gmail.com

fredag 22 april 2011

The Studio

Förra lördagen hade jag en tjejdag med härliga Veronica, L-M, Chatta på The Studio här i Umeå. Modell för en dag, jojo det var faktiskt himla kul. Jag hade lite ångest innan eftersom jag absolut är typen som hatar att vara med bild och att bilder på mig  aldrig blir bra enligt mig själv.

Det tog hela dagen,  hela 5,5 timme var vi där men det berodde nog mest på att dom hade så många kunder den dagen och var lite överbokade annars skulle jag gärna göra om det igen. En kul grej att börja med när man ska ha tjejfest! Färdig stylad och makad, bara att starta tjejfesten!

Kramiz ♥♥♥




1 kommentar:

  1. Whiooo vilken pingla. Du blev så bra på kort gumman. Kram

    SvaraRadera