Välkommen att titta in hos mig !

♥Välkommen in hos mig, om du önskar kontakta mig maila mig på sararanta@gmail.com

måndag 9 maj 2011

Måndag diary

Nu har tiden rusat iväg igen, vi har hunnit fira påsk och valborg då Mamma och Berra var här. Det var så skönt att ha dom här, dom har hjälpt att hämta/lämna på dagis och middagen på bordet i stort sett varje dag när man kommer hem efter en lång arbetsdag, - Underbart, hur ska vi nu klara oss själva! :)

Hann med magsjuka igen  i förra veckan som höll i sig i två dagar men har nu vilat om mig i helgen. Men lilla hjärtat gjorde illa foten i går kväll så han har haltat idag stackarn men läkaren trodde det skulle gå till sig på ca 3 dagar och han är faktiskt redan bättre, vilken tur att inget blev brutet. Så i morgon följer han med mig på jobbet på förmiddagen.

Har hunnit göra lite fler smycken som jag lägger ut snart och snart är det ju pärlträff och det ska bli så roligt! :)

Nu lagas det laxfilé, 5-dagars sallad med vitlökssås och har också gjort matiga muffins efter inspiration från Vera.

Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar