Välkommen att titta in hos mig !

♥Välkommen in hos mig, om du önskar kontakta mig maila mig på sararanta@gmail.com

tisdag 24 maj 2011

Tisdag diary

 Helgen som varit har gått så fort. I fredags var det disputationsfest och resten av helgen var jag på pärlträff hos mysiga Madde på Pearlized mitt favvo-tillhåll här i stan. Vi var inte så många, ca 10 personer och det var hel mysigt och alldeles lagomt!! :) Pärlade, fikade och tjattrade, hoppas att det blir en till under sommaren, man får ju rätt många smycken gjorda under två dagars intensivt arbete.

I söndags var vi hos Vera och Roger i Ersmark på middag, det var trevligt men stackars Lilla Amelia har vattkoppor och jag hoppas nästan att Elliot får det också så vi får det bortgjort men inkubationstiden är väl 10 dagar så vi får se här fram över!!

Efter denna intensiva men underbara har det varit jobb, jobb, jobb och JOBB!!!! Ska blir skönt med semester snart.

Kramiz♥♥♥


Armband som jag gjorde i julas, men tyckte att det skulle vara en bild här! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar