Välkommen att titta in hos mig !

♥Välkommen in hos mig, om du önskar kontakta mig maila mig på sararanta@gmail.com

tisdag 17 maj 2011

Tisdag diary

VAB igen, denna gång feber  och illamående för lille prinsen. Det har varit många konsiga sjukor nu ett tag men efter det här måste det ju bara lugna ned sig. Även mamma fick sig en tupplur idag, vad skönt det var att sova lite mitt dagen, det minns man ju knappt hur det var! :) Nu är planerna för sommaren i gång på hög nivå, gräva bort rabatter och fula buskar. En stor önskedröm vore att hälsa på min älskade syster Brita i Göteborg det vore så härligt att träffa henne och Mathias och gå på Liseberg en hel dag!! Sedan har vi faster Heidi och hennes gäng i Stockholm och resten av alla nära ock kära i Stockholm förstås som vi också vill hälsa på. Vi får se vad vi får till. Kul vore det i alla fall!!

Kramiz

1 kommentar:

  1. WOW vilka fina smycken du gjort. Du är så duktig. Å du glöm inte att vi måste åka till Dorro oxå någon gång i vårat liv, ha hah ha. Hoppas Elliot är frisk nu och att ni båda mår bra. Kram kram

    SvaraRadera