Välkommen att titta in hos mig !

♥Välkommen in hos mig, om du önskar kontakta mig maila mig på sararanta@gmail.com

söndag 19 juni 2011

Lördagsfest hos Maggan o Anders! :)

Igår var vi hemma hos Maggan och Anders på en mysig liten tillställning med god dryck och supergod mat, grillad fläskfilé och massa delikata tillbehör bl a tomat- persilje sallad med lök och sambal badjak som är min favorit, måste komma håg att be om receptet den är så himla god!! Synd bara att Harry blev sjuk och åkte hem ganska fort men vi andra var kvar och myste.....

Vi hade med oss lite presenter till dom, som ska när man går bort :) , Rabarb- och ingefärsmuffins till Anders och ett halsband till Maggan som hon blev så jätteglad över, roligt att få glädja så! :)






Lilleman hade lite svårt att välja brallor, så vi höll aldrig på att ta oss iväg. Det blev monsterbrallorna d v s ett par jeans med Star Wars-motiv. Elliot hade så roligt hela kvällen, lekte och var på upptäcksfärd hela kvällen och lärde sig av Anders hur man gör upp eld i kamin. Det var en underbar kväll för Elliot, TV`n kom aldrig på tal ens och det är ett väldigt gott betyg!! :)

Tack kära ni för en helt underbar kväll!!

Kramiz♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar