Välkommen att titta in hos mig !

♥Välkommen in hos mig, om du önskar kontakta mig maila mig på sararanta@gmail.com

onsdag 6 juli 2011

Mjukstart på sommaren

Vi har nu påbörjat vår ledighet med en mjukstart, jag har föräldrapenning denna vecka och nästa fast jag jobbar onsdag och torsdag dessa två veckor och raringen har semester fast stackarna har börjat ledigheten med en kanonförkylning, är det inte typiskt så säg! :)

Den senaste tiden har varit kantat av sjukdomar och elande hemma hos oss fast vattkopport slapp vi :). Denna sommaren har vi inte så mycket planert utan tar dagarna som dom kommer.......Fast vi har många projekt, gräva bort 2 rabatter, renovera ungefär alla fönster, göra en rabatt/växtparti framför altanen av lecablock och lite bad måste vi ju förstås hinna med också!

Här kommer lite bilder från sista tiden hemma hos oss








Kramiz ♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar