Välkommen att titta in hos mig !

♥Välkommen in hos mig, om du önskar kontakta mig maila mig på sararanta@gmail.com

torsdag 21 juli 2011

Skofetischist.com korar världens snyggaste skor!

Jag fick en fråga eller förslag på en kul tävling från www.skofetischist.com, har en tävling där om världens snyggaste o vackraste klackar....... Kul grej måste jag säga, det finns ju så många underbara skor. Gå in och kika och var med och tävla. Se nedan för instruktioner:

Vi korar världens vackraste klackar!

20Jul
Se det som en kul grej. Det har korats vilka låtar som är bäst i världen. Vilka filmer som ligger i topp. Vilka böcker man ska läsa. Nu tänkte vi kora världens 100 vackraste klackar på www.skofetischist.com!
Så här går det till.
Du som läsare får nominera 1-3 klackar du tycker är fina. Skor eller stövlar spelar ingen roll. Ända kravet är att det är höga klackar. Nomineringen görs i form av att skicka in bilder eller länk till bilder. Det kan vara dina egna bilder eller sådana du hittat på nätet.
Nomineringsperioden varar till och med den 31/7
Därefter läggs alla skor upp i en omröstning som varar under hela augusti. Därefter vet vi vilka som är de 100 vackraste höga klackar som finns i världen!
Nominera dina favoriter genom att skicka mail till skofetischist@live.se eller genom att klicka på ”Kontakta Oss” och använda formuläret
Eventet har en Facebookgrupp. Gå gärna med och bjud in dina vänner!

Källa: www.skofetischist.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar