Välkommen att titta in hos mig !

♥Välkommen in hos mig, om du önskar kontakta mig maila mig på sararanta@gmail.com

måndag 11 juli 2011

Summer

Nu har det varit rena rama medelhavsvärmen här i norr ett tag, härligt!! Jag älskar när det är varmt och sol, som balsam för kropp och knopp!! :)

Igår var vi vid Ljumviken, vår strand här i närheten, ungefär 50 meter från vårt hus, en riktig långgrund barnstrand så det är helt perfekt. Vi slängde i oss frukost och packade matsäck, filtar, parasoll, hink och spade och låg där hela dagen fram till middagstid. Helt underbart och vi hoppas på flera sådana dagar.

I fredags hade vi Jane och Anja (mina svägerskor) och deras trevliga karlar på middag och det var urkul, vi snackade och umgicks tills långt efter midnatt........Det är så kul att träffas men tyvärr blir det inte så ofta. Var bara Heidi och Mattias som fattades men det gör vi om så snart ni är här!! ♥♥
Denna kväll var det så varmt, 34° på vår altan, så det blev att akutinköpa en ny fläkt och den var väl värd varenda öre.

Idag har vi inköpt kitt och måla för att börja renovera våra fönster, ett kanske inte så roligt sommarnöje, men man får väl skylla sig själv när vi dragit på detta i typ 5 år!!
Så otroligt klantigt och nu måsta det bara göras.......... :)


Kramiz ♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar