Välkommen att titta in hos mig !

♥Välkommen in hos mig, om du önskar kontakta mig maila mig på sararanta@gmail.com

lördag 6 augusti 2011

Regn o rusk - Film time!!




Nu har tiden runnit iväg igen, tänkt vad tiden går fort. Men nu verkar det som om sommaren har dragit förbi, regn och rusk och inte alls samma temperatur ute. Det känns faktiskt mer som höstväder just nu i alla fall. Å andra sidan höll trädgården på att torka bort så det var egentligen bara bra med lite regn. Men för en liten kille som vill vara ute hela tiden är det inte kul.

 Efter vårt sommarbesök åkt hem till Stockholm har vi hunnit vara på Lilleputtlandet utanför Skellefteå, plockat blåbär, jag har nästan fått armbandsprojektet i hamn, utbyggnaden av garaget har startat.... Yippii!!!

Igår skulle vi ha skräckfilmskväll med kära Vera. Jag själv har blivit så känslig sedan lilla ♥ kom till världen, klarar inte av hemska saker på film eller TV alls men min man och Vera däremot älskar skräckisar så jag vek mig för mängden!! :)

Ritualen visade sig hur som helst vara en bra film, fast kanske mer åt spänning/thriller hållet. Och jag var vaken filmen igenom och det är ett gott betyg!! Av filmen att dömma så är det en sann berättelse och en av huvudrollerna har Anthony Hopkins så det kan ju inte bli annat än bra. Perfekt film för regniga ruskdagar.

Kramiz



SF Bio: Ritualen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar