Välkommen att titta in hos mig !

♥Välkommen in hos mig, om du önskar kontakta mig maila mig på sararanta@gmail.com

tisdag 20 september 2011

Tillbaka igen efter Lejondal

Jag måste säga att konferensen blev alldeles perfekt och det var så roligt att träffa alla efter en sommar med mailkorrspondens med dom flesta och jag längtar verkligen tills nästa gång jag får träffa detta härliga gäng! :) 

Men jag har saknat min familj något så oerhört. Det första gången jag och Elliot var i från varandra överhuvudtaget på 3,5 år, precis så gammal som han är. Nyttigt säger en del men jag jag vet inte jag för min del sätter familjen först och vill ju helst inte vara i från honom.

Men jag kan varmt rekommendera detta härliga ställe, både mat, service, lokaler var sagolika! :)

http://www.lejondalsslott.se/omslottet.html#exterior

Kramiz♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar