Välkommen att titta in hos mig !

♥Välkommen in hos mig, om du önskar kontakta mig maila mig på sararanta@gmail.com

söndag 23 oktober 2011

Huset har sprungit läck! :(

Det är så himla typiskt, vi har fått en vattenläcka.....Gamla och sönderrostade vattenledningar, dock inte i huset som tur är utan ute på gården dock måste allt grävas upp och bytas och det innebär att 10 000-lapparna kommer att rulla nu...:( Så himla trist.......

Hela förra veckan åkte vi runt och bodde hos kompisar, olika varje dag så till slut blev Elliot less och ville hem till sitt hus. Stackarn, men han har varit så otroligt duktig och funnit sig i alla situationer. UMEVA- vatten bolaget här i Umeå var snälla och körde hi ten vattentank i fredags så sedan dess har vi kunnat sova hemma. Men vilket bök, efter att ha burit och fyllt på 7 hinkar vatten flera gånger per dag är jag alldeles slut i överkroppen........ Det går rätt mycket vatten till att dricka, laga mat, tvätta sig och att diska. Vi hoppas nu att grävaren kommer i morgon som utlovats och att detta blir fixat snart..... I keep my finger crossed!!! :)

Kramiz ♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar