Välkommen att titta in hos mig !

♥Välkommen in hos mig, om du önskar kontakta mig maila mig på sararanta@gmail.com

söndag 11 mars 2012

Sportlovsdagar

Nu är det söndag, lediga dagarna har rusat förbi måste jag säga och har nästan inte hunnit känna att vi varit lediga några dagar. Harry var hemma med Elliot i onsdags och jag torsdag, fredag. I torsdags tog vi en tur till Tropikhuset här i Holmsund med avslutande fika på Nisses med några vänner. Jättespännande med alla boaormar, spindlar, apor, etc tyckte barnen. För min del så känns det nästan lite läskigt.......:)

På fredagen var det bibblan och Flygande Mattan som stod på schemat. En sagostund för barn där dom får sitta på en stor fin filt a la Indiska och åka iväg till ett främmande land och höra en saga och sedan åka tillbaka igen och fika. Jättetrevligt och jag hoppas att vi kan gå på det fler gånger men som heltidsarbetande blir det nog svårt att hinna dit till kl 14 så det får väl bli en pappa-son sak kanske.....





Tropikhuset Holmsund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar