Välkommen att titta in hos mig !

♥Välkommen in hos mig, om du önskar kontakta mig maila mig på sararanta@gmail.com

söndag 24 juni 2012

Midsommarhelgen hos oss

Bestod av firande i Ljumviken här bredvid oss med traditionellt midsommarfirande  med bindning av midsommarstång och dans kring stången, Elliot är inte så förtjust över att dansa på beställning men vi får ju se det som ett mission vi gör tillsammans.......;)
Sedan blev det grillning här hemma hos oss med stora familjen, morfar, Ida, Lisa, Andreas, Hannes och Isak. Saknades gjorde Markus som är i Norgen hos vänner och Heidi och Mattis förstås som var i Stockholm men just nu sitter dom lyckostarna på Samos, Grekland och vi är förstås vansinnigt avundsjuka!

Midsommardagen var min kära guddotter Emma's konfirmationsdag så först var det konfirmation i Holmsunds kyrka och sedan mottagning hemma hos Anna-Lena och Fredrik. I present var ett fint armband från VÅGA, ett naturvitt läderband med strassten och metallspänne med text "Dare to love". En lite tuffare konfirmationspresent till en sprallig tjej.
Elliot tyckte absolut att det skulle vara en Hello Kitty present som var aktuellt, sagt och gjort försökte vi göra ett försök att hitta något vettigt med kitty katten på till en tonåring och det gjorde vi ett par shorts/pyamasbyxor på HM!!





Källa: blingit.se



Kramiz ♥♥♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar