Välkommen att titta in hos mig !

♥Välkommen in hos mig, om du önskar kontakta mig maila mig på sararanta@gmail.com

torsdag 28 juni 2012

Torsdag diary

Här är det nu sjukstugan nr 1!!!
Började igår när jag hämtade hem Elliot från förskolan kräkandes men när vi kom hem var det inga problem och blev efter bara en liten stund pigg och glad. Jag misstänker starkt att han är trött och slut och inte riktigt orkar med tidiga mornar. Han har inte velat gå till förskolan på morgonen denna vecka och det är absolut inte likt honom. Men nu är det bara i morgon kvar sedan har han långt sommarlov. Dock har mamma kvar att jobba 2 veckor och förstår inte riktigt hur det ska gå till!! Men men det är bara att pricka av dagarna i kalendern och upp och skutta på morgonen.....

Idag var det min tur och har legat helt utslagen i migrän hela dagen, började inte släppa förrän kl 18,30 ungefär. Jag hatar verkligen dessa dagar, för det första mår man verkligen dålig med bultande huvudvärk och illamående. Men sedan blir dygnsrytmen helt ur fas så nu lär det bli en nattvaka av rang att vänta sig. Tur att bästa mannen kom hem med Cola och Marabou Mjölkchoklad - den bästa medicinen dessa dagar....:)



Kramiz
♥♥♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar