Välkommen att titta in hos mig !

♥Välkommen in hos mig, om du önskar kontakta mig maila mig på sararanta@gmail.com

tisdag 6 november 2012

Är så glad...

Nu har SIII:an kommit och jag är så glad, vilken kanon leksak till lilla mig....:) Nu kan jag nog komma igång med blogg och bilder igen, känner mig så peppad och ska bli så kul. Det är otroligt tråkigt utan kamera faktiskt och i synnerhet när jag älskar att ta kort.

Denna höst har jag i stort sett inte skrivit någonting, trist, ja visst men det har varit fullt ös med kurs i Stockholm, Tjejmilen, kurs i Marseille och sedan bara fullt upp med jobb o vardagsliv men nu blir det andra bullar av....

Förra helgen träffade jag fina vännen Bea och Eva med en utekväll och så roligt det är att träffa kompisar och snacka av sig lite. Lördagen spenderades på Hotel och middag hos fina Anja o Christer, suveränt med hotel istället för taxi hem, livet när man bor på vischan. Tack alla kära ni för en kanonhelg, kan jag leva på länge.



Källa: telia.se




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar