Välkommen att titta in hos mig !

♥Välkommen in hos mig, om du önskar kontakta mig maila mig på sararanta@gmail.com

söndag 9 december 2012

Snön ligger vit på taken......

Nu är här färdigpyntat i huset så nu nu inväntas bara tomten......Lilla E myser och är förväntansfull, tror väl jag det med tanke på hur lång hans önskelista till tomten var detta år! :) Vi har i alla fått julmys i huset och påbörjat julbaket det enda som saknas är tillräckligt med tid.

Igår hade Elliots gympagrupp och alla andra grupper i Holmsundsgymnasterna avslutningsuppvisning på Storsjöhallen och familjegympa grupperna skulle vara snöflingor och framförde en dans och en redskapsbana, så himla roligt och duktiga barn, inte lätt att ta in instruktioner i denna tidiga ålder men dom gjorde det så bra och värda alla applåder i världen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar