Välkommen att titta in hos mig !

♥Välkommen in hos mig, om du önskar kontakta mig maila mig på sararanta@gmail.com

måndag 4 februari 2013

Måndag diary

Har varit på akupunktur ikväll, så härligt och länge leve den kinesiska medicinen!!:) Det har hjälpt mig så mycket så gott som alla min pms är borta och känner mig som en ny människa och duktiga personer som jobbbar med detta och jag får tid i stort sett när jag vill, otroligt bra.

Lilleman har varit sjuk ganska länge och ska få prova gå på förskolan i morgon, fast han kändes lite varm ikväll så vi får se hur det går. Bättre att han får bli helt bra istället för att chansa. Syster yster fyllde år i helgen och fick hemlagad cake pops av mig och en tavla med kladdkakerecept, cakes för hela slanten, haha....men uppskattat! :) Dom är så otroliga roliga att göra, tror jag måste köpa lite formar, melsts, strössel m m så kan vi pyssla med det på helgerna fram över.



Cupcake Pops
Picture by:bakerella.com


Kramiz <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar