Välkommen att titta in hos mig !

♥Välkommen in hos mig, om du önskar kontakta mig maila mig på sararanta@gmail.com

tisdag 7 januari 2014

Långvarig frånvaro

Nu har jag varit borta från bloggen alldeles för länge, ända sedan i juli...Det har helt enkelt och ärligt inte funnits varken ork eller lust men nu så här efter helger gånger flera känns det helt rätt att skaka om livet lite.

Vi har haft en underbar jul och ledighet men trött är jag men det är bara att mota Olle i grind så att säga. Med lite träning mår man ju bara bättre, pumpen räddar mig just nu och är sugen på lite löpträning men där krävs det definitivt upplärning........:)

Idag har vi en härlig extra semesterdag då förskolan var stängd. E var med sina kompisar och kraschade pepparkakshus och jag fick en dyvåt promenad i regnet.


Kramiz <3 <3 <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar