Välkommen att titta in hos mig !

♥Välkommen in hos mig, om du önskar kontakta mig maila mig på sararanta@gmail.com

måndag 21 juli 2014

Paleotaco på spett


Häromkvällen gjorde vi taco på spett med blomkålstabbouleh, sambalguaca och gröna salladsblad som tillbehör som blev så himla bra. Själva kryddblandningen på tacospetten hittade jag på Paleoskafferiet, blanda med köttfärs och trä på spett, med fördel kan man använda Webers helt suveräna spett som har två pinnar som är stabila och tål maskindisk. Denna måltid är paleo rakt av sånär på sambal oelek i guacamolen som innehåller en del E-ämnen men jag tyckte att det funkade bra smakmässigt men är det någon som har recept på hemgjord paleo sambal oelek att dela med sig till mig så tar jag tacksam emot det.

Tacospett


Blomkålstabbouleh
Sambalguaca
Olika gröna blad i vacker keramikskål

Kramiz 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar